У Требухові народився Микола Галаган. Він походив із згадуваної вже
(знаменитої!) родини Ґалаґанів палкий прихильник української революції, діяч
УНР, який після поразки петлюрівських військ змушений був емігрувати за кордон.
Там вій не припиняв активної національної діяльності, якій віддав усе життя.
Стратегічне будівництво першокласної трансєвропейської дороги від Балтики до
Чорного моря активізувалося після поразки Російської імперії в Кримській війні.
Будувалась дорога традиційно. Виймали чорний мул до глини, засипали сірою і
червоною глиною. На глину клали бутове каміння, а по боках дороги — дубові
плахи, щоб дорога не розсувалась. Дорогу, викладену бутовим камінням, місцеві
жителі назвали "гарбузовою". Завершили будувати дорогу в 1861 р. Коли будувалось
Санкт-Иетербурзьке шосе, серед грабарів був і димерчанин Скиба, який при
будівництві мав сторожку і в ній жив.