У післявоєнні роки Требухів прославився своїми садами. Фрукти вагонами
відправляли в Росію. У 1963 р. в селі було 400 гектарів садів, великий
плодорозсадник, вирощували 100 сортів плодових дерев. Тривалий час цим садовим
господарством завідував високий професіонал і водночас ентузіаст садівництва
В.Н.- Рогач. З 1959 р. требухівс.ький колгосп "Жовтень" стає дослідно-показовим
господарством району. Його відвідують численні іноземні делегації.
Стратегічне будівництво першокласної трансєвропейської дороги від Балтики до
Чорного моря активізувалося після поразки Російської імперії в Кримській війні.
Будувалась дорога традиційно. Виймали чорний мул до глини, засипали сірою і
червоною глиною. На глину клали бутове каміння, а по боках дороги — дубові
плахи, щоб дорога не розсувалась. Дорогу, викладену бутовим камінням, місцеві
жителі назвали "гарбузовою". Завершили будувати дорогу в 1861 р. Коли будувалось
Санкт-Иетербурзьке шосе, серед грабарів був і димерчанин Скиба, який при
будівництві мав сторожку і в ній жив.