Липківщина, стояла корчма, куди часто навідувався Семен Палій, одружений із
жителькою Зазимнього Марусею. Тут же займався розбоєм і Семен Гаркуша. Його було
схоплено і відправлено на каторгу. У зв'язку з цим згадується
ДобрянськоТороднянський яр. Очевидно, це рожівський яр, "добрава коло городка".
Стратегічне будівництво першокласної трансєвропейської дороги від Балтики до
Чорного моря активізувалося після поразки Російської імперії в Кримській війні.
Будувалась дорога традиційно. Виймали чорний мул до глини, засипали сірою і
червоною глиною. На глину клали бутове каміння, а по боках дороги — дубові
плахи, щоб дорога не розсувалась. Дорогу, викладену бутовим камінням, місцеві
жителі назвали "гарбузовою". Завершили будувати дорогу в 1861 р. Коли будувалось
Санкт-Иетербурзьке шосе, серед грабарів був і димерчанин Скиба, який при
будівництві мав сторожку і в ній жив.