Стратегічне будівництво першокласної трансєвропейської дороги від Балтики до
Чорного моря активізувалося після поразки Російської імперії в Кримській війні.
Будувалась дорога традиційно. Виймали чорний мул до глини, засипали сірою і
червоною глиною. На глину клали бутове каміння, а по боках дороги — дубові
плахи, щоб дорога не розсувалась. Дорогу, викладену бутовим камінням, місцеві
жителі назвали "гарбузовою". Завершили будувати дорогу в 1861 р. Коли будувалось
Санкт-Иетербурзьке шосе, серед грабарів був і димерчанин Скиба, який при
будівництві мав сторожку і в ній жив.
На вулиці Уланській Дараган будує свій двірець. У цьому двірці в 1787 р. під час
подорожі Катерини II її зустрічав київський намісник." А раніше, в 1744 р.,
Переяславський полк (500 чоловік) на чолі з комендантом Херасковим зустрічав тут
імператрицю Єлизавету Петрівну.