Стратегічне будівництво першокласної трансєвропейської дороги від Балтики до
Чорного моря активізувалося після поразки Російської імперії в Кримській війні.
Будувалась дорога традиційно. Виймали чорний мул до глини, засипали сірою і
червоною глиною. На глину клали бутове каміння, а по боках дороги — дубові
плахи, щоб дорога не розсувалась. Дорогу, викладену бутовим камінням, місцеві
жителі назвали "гарбузовою". Завершили будувати дорогу в 1861 р. Коли будувалось
Санкт-Иетербурзьке шосе, серед грабарів був і димерчанин Скиба, який при
будівництві мав сторожку і в ній жив.
Традиційне заняття сільського населення в давнину — рибальство і розведення
свиней. Свиней випасали в ближніх дібровах, на деснянських островах, часто
годували рибою. Від того давнього промислу село і дістало свою назву — Свиноїди.
Та ця давня назва-кличка села могла виникнути тільки за наявності поблизу
поселення людей, які не їли свинини. Такі традиції характерні для східних
степових народів, які м'ясо свині вважають нечистим.